لزوم استفاده از ظرفیت نیروی بومی در آزمون استخدامی شرکت پتروناد

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: شرکت پتروناد باید در آزمون استخدامی خود از حداکثر ظرفیت نیروی بومی استفاده کند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس اعلام شرکت خصوصی پتروناد، در آزمون استخدامی این شرکت، برای جذب نیرو‌های بومی ضریب امتیاز ۱/۱۵ در نظر گرفته شده است.

او با انتقاد از این موضوع و با تأکید بر استخدام نیرو‌های بومی بیان داشت: لازم است در این زمینه تجدید نظر صورت گرفته و ضریب امتیازی بیشتری را برای جذب نیرو‌های بومی اعمال کنند.

بندری اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی و رفع موانع از سرمایه‌گذاری از وظایف ذاتی حاکمیت بوده، اما با توجه به آمار بالای جوانان تحصیلکرده بومی و جویای کار در منطقه، لازم است همه شرکت‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری در حوزه شهرستان را دارند، نسبت به استخدام و بکارگیری نیرو‌های بومی منطقه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: قطعاً تأکیدات مکرر مسئولان شهرستان نسبت به استخدام و گزینش نیرو‌های بومی ناشی از مطالبات به حق مردمی و به منظور رفع موانع و معضلات اجتماعی و فرهنگی است و تاکید می‌شود شرکت‌ها مطابق دستورالعمل‌های مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های بزرگ تولیدی و اقتصادی، نسبت به تعامل و هم‌افزایی گسترده با مسئولان شهرستان اقدام کنند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار