فرصت ۲۰ روزه کارنامه‌سبز‌ها به مسئولان برای رسیدگی به مطالباتشان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

کارنامه سبزها در بیانیه ای ضمن اعلام پایان تحصن خود اعلام کردند که پیگیری مطالبات خود را به هیچ وجه نادیده نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۱ هزار جوان پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی آموزشو پرورش موسوم به  کارنامه سبز  در تبیین  مطالبات خود، در بیانیه‌ای ضمن بیان مشکلات خود، خواهان پیگیری این موضوع شدند. مشروح این مطلب در ادامه امده است:

« ما جمعی از جوانان انقلابی و نخبه به نام کارنامه سبز‌های ۱۳۹۹وزارت آموزش وپرورش با دارابودن مدارج و مدارک علمی بالا در بهترین دانشگاه‌های کشور و با توجه به کسب نمره علمی بالا و مستندات موجود از تخلفات در این آزمون از استخدام در این دستگاه به ناحق بازمانده ایم و ۹۰روز به مطالبه گری در چارچوب قانون پرداخته ایم؛ همچنین ۹ شبانه روز جلوی وزارت آموزش وپرورش تجمع و تحصن کرده‌ایم.

به احترام امنیت کشور و همچنین اتمام حجت با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران وخطاب به رسانه‌های بیگانه خواهیم گفت که فرزندان این انقلاب و مطیع امر رهبریم و تحت هر شرایطی به شما اجازه نخواهیم داد که کوچکترین صدمه‌ای به جمهوری اسلامی ایران و همچنین امنیت کشور وارد کنید.

به احترام شهدای این مرز و بوم و کور شدن چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران به مدت ۲۰ روز پایان تجمعات را اعلام خواهیم کرد و خطاب و به مسئولین مربوطه عرض می‌کنیم پیگیر مطالبات به حق کارنامه سبز‌ها در مدت این ۲۰ روز باشند.

طبق فرمایشات رهبر کبیر و فرزانه انقلاب هرگز زیر بار ظلم نمی‌رویم و دست از مطالبه گری بر نخواهیم داشت امید می‌رود مسئولان مربوطه پیشقدمان حل مشکلات این جوانان انقلابی و نخبه باشند.

با توجه به کمبود نیروی ۲۲۰ هزار نفری وزارت آموزش و پرورش همچنین اثبات شدن صلاحیت علمی این افراد شایسته نیست این جوانان انقلابی و نخبه از سنگر خدمت باز بمانند.»

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار