۱۱۶ طرح اشتغال‌زایی بنیاد کرامت رضوی در خوزستان آغاز به کار کرد

دسته ها: اخبار استان اخبار

با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در «شعیبیه» شهرستان شوشتر، ۱۱۶ واحد طرح اشتغالزایی دامداری با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در جمع مردم شعیبیه با بیان اینکه حسب تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی پس از وقوع سیل خوزستان ایجاد طرح اشتغال پایدار را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: خوشحالیم که با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و همت گروه‌های جهادی و جوانان منطقه امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: در کل ۳۲۰ واحد اشتغالزایی به ارزش ۲۲۴ میلیارد ریال با ۱۹۲۰ راس دام گاومیش در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی گفت: تلاش در جهت گره‌گشایی از کار محرومان و مستضعفان، سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه سیره و روش امام رضا (ع) است و بحمدالله با نام مبارک حضرت برای جمع کثیری از جوانان این منطقه اشتغال ایجاد شده است.

استاد آقا با اعلام اینکه برای ساخت و احداث ۵۰ واحد اشتغال‌زایی دیگر در منطقه نیز تسهیلات واریز شده گفت: نظارت بر فرآیند ساخت و اجرای واحد‌های اشتغالزایی، کمک در جهت تامین علوفه مورد نیاز و خدمات دامپزشکی از جمله مواردی است که دفاتر تسهیلگری بنیاد کرامت رضوی برای احداث ۲۰۴ واحد دیگر در منطقه ارائه خدمت می‌کنند.

وی در ادامه به ضرورت حل مشکل آب منطقه شعیبیه اشاره و اظهار کرد: با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، ولی عصر (عج) و فرمانداری شوشتر پروژه آب شرب ۳۴ روستا در غرب شعیبیه با حفر ۴ حلقه چاه توسط بنیاد کرامت اجرا خواهد شد که سهم ما ۱۲ میلیارد ریال است.

اخبار استان اخبار