آغاز ثبت نام دانشجویان برای مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، طی نامه‌هایی جداگانه به رؤسا و سرپرستان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این نامه تاکید شده است؛ در پی واکسیناسیون عمومی کرونا در کشور و نیاز مبرم کادر بهداشتی و درمانی به یاری و مشارکت همه جانبه در این زمینه و با توجه به تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان در راستای تسهیل و تسریع واکسیناسییون عمومی کرونا، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اقدام به راه‌اندازی سامانه جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری با عنوان “مجاهدین واکسیناسیون” کرده است که تاکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

بدین منظور لیست داوطلبانی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده‌اند، براساس استان محل سکونت فعلی و دانشگاه محل تحصیل جهت بهره‌مندی آن دانشگاه از خدمات داوطلبانه این دانشجویان از طریق سامانه به نشانی kanoonf.behdasht.gov.ir در اختیار معاونت فرهنگی و دانشجویی قرار گرفت.

بر این اساس لینک ثبت نام جهت همکاری در واکسیناسیون https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine می باشد و دانشجویان متقاضی می توانند از طریق این لینک ثبت نام کنند.

همچنین دانشجویان رشته های علوم پزشکی می توانند در قالب دو تیم اعم از “تزریقات” و “پذیرش ثبت نام” شرکت کنند که درتیم تزریقات امکان ثبت نام دانشجویان رشته های بهداشت عمومی، پرستاری، مامایی، هوشبری و اتاق عمل و در تیم پذیرش نیز امکان ثبت نام همه دانشجویان فراهم است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار