مجارستان در مقطع دکتری تخصصی بورسیه تحصیلی اعطا می کند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی(Ph.D) و دوره‌های تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، علاقمندان استفاده از این بورس در رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده https://stipendiumhungaricum.huapply و https://apply.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام رشته‌‏ های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت اقدام کنند.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده است دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت بر اساس آخرین لیست دانشگاه‌های مورد تایید در سایت مرکز خدمات آموزشی قابل مشاهده است.

متقاضیان استفاده از این بورس در رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ برای ثبت نام اقدام کنند. متقاضیان مقطع دکتری تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت کرده و ضمیمه مدارک کنند.

متقاضیان ضروری است پس از ثبت نام در سایت های اعلام شده، فرم‌های پیوست را تکمیل کرده و به آدرس پست الکترونیک مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت eda@behdasht. gov.ir ارسال کنند.

متقاضیان ملزم به ارسال درخواست‌های خود صرفا” از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقبا” اعلام خواهد شد.

انتخاب متقاضیان بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر سوابق و توانمندی‌های علمی، و همچنین معیارهای ارزشیابی خود دانشگاه پذیرنده در کشور مجارستان، انجام می‌گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار