امتحانات پایان نیم‌سال دانشگاه فرهنگیان خوزستان غیرحضوری است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان همه امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

دکترحسن جرفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آموزش همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تاکنون به صورت کاملا مجازی است، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان همه امتحانات پایانی نیم سال اول ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با شاره به تعداد دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه، ادامه داد: در سطح استان خوزستان حدود ۶ هزار دانشجو معلم در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان در خصوص تعداد دانشجویان در نظر گرفته شده برای استان خوزستان خاطرنشان کرد: برای امسال ۱۶۰۰ دانشجو معلم پذیرش داشتیم و بیشترین آمار جذب دانشجو معلم در چهار سال گذشته متعلق به استان خوزستا بوده است.

جرفی گفت: در سال ۹۵ حدود ۶۰۰ دانشجو معلم داشتیم که این تعداد اکنون پس از پنج سال به ۶ هزار دانشجو افزایش یافته است. اگر جذب دانشجو معلم با این روند ادامه یابد تا سال ۱۴۰۲ کمبود معلم به کمترین سطح خود خواهد رسید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار