۷۵ درصد از فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای وارد صنعت شدند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از فعالیت ۷۵ درصدی فارغ التحصیلان در صنایع مختلف کشور خبر داد.
باشگاه خبرنگاران جوان – عرفان خسرویان درباره بازارکار فارع التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بیش از ۷۵ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنایع مختلف مشغول به فعالیت هستند.

طرح جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان ترم‌های پایانی این دانشگاه در حال تدوین است تا آن‌ها بتوانند با مهارت‌های تکمیلی بهتر جذب بازار کار بشوند و در این زمینه آموزش‌های لازم را هم خواهند دید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: استراژی دانشگاه در فصل جدید این است که استادان و دانشجویان خودشان به سراغ صنعت بروند نه اینکه منتظر بمانند صنعت به سمت آن‌ها بیاید.

خسرویان ادامه داد: در تلاش برای ارتقای ارتباط دو سویه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با صنایع مختلف جامعه هستیم تا بتوانیم در این زمینه مشکلات کشور و جامعه را حل کنیم.

او می‌افزاید: ستاد کرونا تصمیم گیرنده نحوه برگزاری آموزش‌ها در ترم آتی برای همه دانشگاه هاست، اما تلاش خود را خواهیم کرد تا حداکثر امکان کلاس‌های عملی را به صورت حضوری برگزار کنیم و در حال برنامه ریزی برای تحقق این امر هستیم.

طبق گزارش‌های دانشگاه فنی و حرفه ای، عمده دانشجویان دز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و برای ترم آتی در صورت داشتن کارت واکسیناسیون می‌توانند در کلاس‌های درس حاضر شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار