استخدام سازمان بازرسی کل کشور

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام سازمان بازرسی کل کشور
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ – اطلاعیه تاریخ چاپ کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۱۴۰۱

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال ۱۴۰۱ می‌رساند که آزمون مذکور در بعدازظهر روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. چنانچه داوطلبی موفق به چاپ کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه ی رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذیل مراجعه و نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نماید. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

‌ ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱- درصورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض می‌باشید ضروری است در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعداز ظهر ۱۴ الی ۱۸ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکسدار) به نزد نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص به نشانی مندرج در بند « ج » مراجعه نمایید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد.

الف-چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است، از کارت شرکت در آزمون کپی تهیه و مورد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگی در روی فتوکپی کارت ورودی تهیه شده با خودکار قرمز بنویسید و مطابق توضیحات مندرج در بند ۱ اقدام نمایید.

ب- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و… می‌باشد مطابق توضیحات مندرج در بند ۱ اقدام نمایید.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی فوق قرار دارد را مطالعه دقیق نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۹ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و صبح جمعه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص در دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، کوچه شاهرود مستقر خواهد شد.

د‍ ـ یادآوری های‌ مهم‌ :

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۱۴:۳۰ (چهارده و سی) بعدازظهر روز جمعه ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ آغاز می‌گردد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی راس‌ ساعت‌ ۱۴:۲۰ (چهارده و بیست) دقیقه بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر داوطلبان و خانواده های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

۶- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۷- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۸- در صورت داشتن سئوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۹- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۰- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

۱۱- چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

و– قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی‌نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست‌اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

۳- ثبت‌نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه‌دار.

د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت دراین امر قبل یاحین برگزاری آزمون به هرنحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده ۶- هیات‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- درمورد مشمولان بند(الف) ماده (۵): اخطارکتبی با درج درپرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت ازگزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیات‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.

ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیات‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.

ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.

ماده ۹- رسیدگی در هیات‌های رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیات‌های انتظامی اعضای هیات علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.

ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ‌التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده ۱۱- چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلب و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تایید هیات‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیات بدوی است.

ماده ۱۲- هر موسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمون‌های مورد بحث این قانون فعالیت می‌کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تاسیس آن لغو می‌شود و مدیران مسوول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تاسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات‌های پیش‌بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می‌شوند، و چنانچه موسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسوول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه‌هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی‌ربط مدعی‌العلوم نیز می‌تواند راساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور

در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، داوطلبان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.


24 فروردین 1401 – زمان برگزاری آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، اداره کل منابع انسانی و تحول اداری سازمان بازرسی اعلام کرد که آزمون استخدامی این سازمان که مهلت ثبت نام در آن سیزده فروردین ماه به پایان رسید، سی‌ام اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
بنابراین اطلاعیه فوق، به متقاضیانی که امتیاز لازم برای شرکت در آزمون فوق را کسب کرده‌اند جهت شرکت در آزمون از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.


۷ فروردین ۱۴۰۱ – تمدید ثبت نام و اعلام منابع آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان بازرسی کل کشور می رساند، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ تمدید گردید.

برای مشاهده منابع آزمون اینجا کلیک نمایید


سازمان بازرسی کل کشور در نظر دارد نسبت به تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و مراکز استان‌ها، از بین متقاضیان مرد دارای شرایط، از طریق برگزاری آزمون ورودی تعیین سطح، انجام مصاحبه‌های تخصصی و طی فرآیندهای اداری و گزینشی، به‌ صورت قراردادی تمام‌وقت یا مأمور به خدمت اقدام نماید. متقاضیان محترم می‌توانند پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، صرفاً در صورت دارا بودن تمامی شرایط، در آزمون علمی-تخصصی این سازمان ثبت‌نام و مدارک لازم را در بخش مربوط بارگذاری نمایند.
بدیهی است ارائه مدارک، شرکت در آزمون ورودی، کسب امتیاز لازم، دعوت و انجام مصاحبه‌، هیچ‌گونه حقی برای بکارگیری و اشتغال افراد متقاضی در سازمان بازرسی کل کشور ایجاد نخواهد کرد.
مهلت ثبت نام تا 6 فروردین 1401 می باشد.

شرایط عمومی:

– اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائمی
– دارا بودن مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر، مرتبط با تخصص‌های اعلامی با حداقل معدل 15 – با اولویت دارندگان مدرک تحصیلی دکتری تخصصی
– عدم تعهد خدمت- عدم سوء سابقه کیفری در مراجع قضایی- عدم اعتیاد به مواد مخدر- عدم اشتهار به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی:

دارا بودن مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی در مقاطع فوق‌لیسانس و دکتری در یکی از رشته‌های تحصیلی مندرج در جدول زیر

تخصص‌

کد شغلی

رشته‌های تحصیلی مربوط

سایر شرایط

عمران و شهرسازی

101

عمران (کلیه گرایش‌ها)- معماری و شهرسازی- نقشه برداری

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در حوزه‌های متره و برآورد، پیمان و رسیدگی، نظارت و بررسی صورت وضعیت‌ها و …

مالی و حسابداری

102

مدیریت مالی- حسابداری- حسابرسی

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در امور حسابرسی، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و حسابداری دولتی

– دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حسابداری یا حسابرسی الزامی است.

امور بانکی

103

مدیریت (کلیه گرایش‌ها با اولویت مدیریت مالی و مدیریت امور بانکی)- بانکداری- حسابداری- حسابرسی- علوم اقتصادی و اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)- حقوق (کلیه گرایش‌ها)- ریاضی (کلیه گرایش‌ها)

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در حوزه‌های ارزی، ریالی، ارزیابی طرح‌ها

امور بیمه‌ای

104

مدیریت (کلیه گرایش‌ها با اولویت مدیریت بیمه و مدیریت مالی) حسابداری- حسابرسی – علوم اقتصادی و اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)- آمار بیمه

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در حوزه‌های مالی‌بیمه‌ای و ارزیابی

امور مالیاتی

105

علوم اقتصادی و اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)- حسابداری-

مدیریت (کلیه گرایش‌ها)- ریاضی (کلیه گرایش‌ها)- مهندسی مالی

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط در امور مالیات، مالیات بر عملکرد، مالیات بر ارزش افزوده

گمرک و مناطق آزاد

106

امور گمرکی- مدیریت امور گمرکی- مدیریت (کلیه گرایش‌ها)

حسابداری- علوم اقتصادی و اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

فناوری اطلاعات

107

کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها با اولویت نرم‌افزار، معماری سیستم‌های کامپیوتر، سیستم‌های نرم‌افزاری، هوش مصنوعی، شبکه‌های کامپیوتری)- علوم کامپیوتر- فناوری اطلاعات و ارتباطات- مدیریت فناوری اطلاعات- امنیت اطلاعات- پدافند غیرعامل- انفورماتیک – مهندسی سیستم- کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم- آمار و ریاضی

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

حقوق

108

حقوق (کلیه گرایش‌ها به جز حقوق بین‌الملل و حقوق بشر)

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

– دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته حقوق الزامی است.

صنایع

109

صنایع (کلیه گرایش‌ها)- مدیریت صنعتی (کلیه گرایش‌ها)

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

– دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مرتبط الزامی است.

اقتصاد و بازار سرمایه

110

علوم اقتصادی و اقتصاد (کلیه گرایش‌ها)- مدیریت مالی- حسابداری

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی (دارندگان گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، صادر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، در مرحله مصاحبه تخصصی سازمان، در اولویت می‌باشند.)

بهداشت و درمان

111

پزشکی عمومی- داروسازی- پرستاری- علوم بهداشتی- بهداشت عمومی- مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی- اپیدمیولوژی-

نظارت بر امور دارویی- تجهیزات پزشکی

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

– متقاضیان فاقد هرگونه تعهد خدمت به ویژه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و واحدهای تابعه باشند.

کشاورزی و محیط زیست

112

کشاورزی (گرایش‌های زراعت، باغبانی، علوم دامی)-

منابع طبیعی (مرتع و آبخیزداری) – محیط زیست- دامپزشکی

– دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه تخصصی

متقاضیان محترم موارد زیر را به دقت مطالعه و براساس آن اقدام فرمایند:

مهلت ثبت نام در آزمون ورودی سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ 1401/01/06 به پایان می‌رسد.
زمان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کلیه مراحل و فرایندهای مربوط به فراخوان همکاری از طریق درگاه اینترنتی سازمان بازرسی کل کشور صورت پذیرفته و سازمان سنجش آموزش کشور صرفاً برگزار کننده آزمون مذکور خواهد بود.
تمامی فرایندهای آزمون علمی-تخصصی رایگان می‌باشد.
فرم ثبت‌نام به صورت کامل و دقیق تکمیل و عکس و رزومه‌کاری الصاق گردد. (لازم است فرمت رزومه‌کاری از سایت دانلود و پس از تکمیل بارگذاری شود.)
از آنجا که پس از اتمام ثبت‌نام امکان ویرایش اطلاعات به هیچ‌وجه وجود نخواهد داشت، مقتضی است در تکمیل فرم ثبت نام دقت لازم معمول گردد.
کارت ورود به جلسه صرفاً برای متقاضیانی که واجد تمامی شرایط ‌باشند صادر و مراتب از طریق پیامک (SMS) به اطلاع آنان خواهد رسید.
از داوطلبانی که موفق به اخذ نمره حدنصاب شده باشند براساس اولویت‌های سازمان، به مرور برای انجام مصاحبه تخصصی از طریق پیامک (SMS) دعوت به عمل می‌آید. (حتما از فعال بودن سیستم‌ پیام‌های تبلیغاتی شماره همراه خود اطمینان حاصل نمایید.)
این آزمون با هدف تحقق عدالت در بکارگیری نیروی انسانی و ایجاد فرصت برابر برای تمامی افراد واجد شرایط از طریق شرکت در فضای رقابتی به منظور شناسایی نیروهای متخصص برگزار می‌گردد.
تأکید می‌گردد برای سازمان بازرسی کل کشور صحت اطلاعات اعلامی و رزومه کاری دارای اهمیت بوده و پس از انجام استعلامات مربوط چنانچه عدم صداقت در ارائه اطلاعات محرز گردد، پرونده فرد در هر مرحله‌ای از فرایند جذب، بایگانی خواهد شد.
باتوجه به اینکه پس از اتمام فرایند بکارگیری، تغییر محل خدمت با محدودیت مواجه است، متقاضیان محترم در انتخاب اولویت‌های مد نظر جهت تعیین محل جغرافیایی خدمت دقت نمایند.
آزمون علمی-تخصصی صرفاً در شهر تهران و در یک حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
افراد با مدارک تحصیلی بالاتر و دارای سابقه کاری بیشتر در اولویت جذب در سازمان بازرسی می‌باشند.
در صورت لزوم، فرد متقاضی به منظور بررسی میزان مهارت‌های کاربردی به کارگروه‌های تخصصی سازمان نیز معرفی خواهد شد.
از هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به این سازمان به منظور پیگیری درخواست همکاری خودداری گردد. در صورت نیاز کارشناسان مربوط با متقاضیان تماس خواهند گرفت.
هرگونه اطلاع‌رسانی درخصوص مواد امتحانی، تاریخ آزمون، حوزه برگزاری آن و… از طریق درگاه اینترنتی سازمان بازرسی کل کشور انجام خواهد شد و این سازمان مسئولیتی در قبال اطلاعیه‌های احتمالی سایر سایت‌ها و خبرگزاری‌ها ندارد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.