انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان را به منظور حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب در این استان برگزار می‌کند.

این جشنواره در سه بخش اصلی انتخاب کتاب سال خوزستان، بخش جنبی، انتخاب ناشر نمونه سال و بخش ویژه خوزستان و خوزستان‌شناسی برگزار می‌شود.

در توضیح شرایط شرکت‌کنندگان در فراخوان آمده است: آثار ارسالی باید در فاصله فروردین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ برای اولین بار چاپ و منتشر شده باشد. نویسنده، مولف یا مترجم اثر بایستی بومی استان خوزستان و یا محل اقامت ایشان در ۱۰ سال گذشته خوزستان باشد.

همچنین محل انتشار اثر می‌تواند در هر جای کشور باشد اما صاحب اثر خوزستانی و یا موضوع اثر در رابطه با خوزستان باشد. هر شرکت‌کننده برای شرکت در این جایزه می‌بایست تعداد سه نسخه از آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

همچنین هر نویسنده، مولف یا مترجم تنها می‌تواند در یک بخش شرکت کند. پدیدآورندگان غیربومی آثار در صورتی می‌توانند در این جایزه شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و محتوا درباره خوزستان باشد.

ارسال فرم اعلام وصول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اثر الزامی است. دبیرخانه از دریافت کتاب‌های درسی و کمک درسی معذور است.

شرکت‌کنندگان پس از تکمیل فرم شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال خوزستان که در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده است آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از ۲۴ خرداد تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۱، داوری آثار شهریور تا مهر ۱۴۰۱و برگزاری آیین پایانی و اعلام نتایج آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است.

به آثار برگزیده هر بخش لوح افتخار، تندیس و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

نشانی دبیرخانه: خوزستان، اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است و نحوه شرکت در چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان ارسال سه نسخه از کتاب به همراه برگه اعلام وصول و فرم درخواست شرکت در جایزه به دبیرخانه جشنواره است.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار