آغاز ثبت‌نام ترم تابستانه دانشگاه پیام نور خوزستان از دوم تیر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام ترم تابستان این دانشگاه از دوم تیرماه، گفت: نحوه ارائه دروس ترم تابستانه در قالب خودخوان یا برگزاری کلاس هنوز مشخص نشده است.

ندا اسدی اظهار کرد: دانشجویان متقاضی ترم تابستانه می‌توانند تا 24 تیرماه از طریق پورتال دانشگاه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان حداکثر می‌توانند هشت واحد را برای ترم تابستان اخذ کنند؛ دروس قابل ارائه در تابستان نیز اغلب دروس عمومی غیر از گروه معارف و دروس تخصصی بالاتر از ترم ششم هستند.

مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان این‌که هنوز در خصوص نحوه ارائه دروس برای ترم تابستان امسال دستورالعملی ابلاغ نشده است، افزود: پیش از این دروس ارائه‌شده در تابستان به‌صورت خودخوان برگزار می‌شد اما با توجه به حذف دروس خودخوان در دانشگاه از امسال، هنوز مشخص نیست که در تابستان امسال کلاس‌ها به چه صورت برگزار شود.

اسدی گفت: همچنین دانشجویان ارشد می‌توانند دروس جبرانی و دانشجویان ارشد فراگیر نیز دروس دانش‌پذیری خود را در ترم تابستان بگذرانند.

وی افزود: امتحانات ترم تابستان نیز از 30 مردادماه تا 10 شهریور برگزار خواهد شد؛ البته هنوز کیفیت برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی یا حضوری مشخص نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار