نتایج آزمون دستیار فوق تخصصی پزشکی نیمه اول خرداد اعلام می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج آزمون دستیار فوق تخصصی پزشکی نیمه اول خرداد اعلام می‌شود

نتایج نهایی آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی نیمه اول خرداد ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این آزمون که سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی بود روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۷ در بخش کتبی و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه ۹۷ در بخش شفاهی برگزار شد.

در این دوره از آزمون ۶۱۰ داوطلب در رشته‌های روماتولوژی کودکان، ریه کودکان، مغز و اعصاب، کودکان، کلیه کودکان، قلب کودکان، گوارش، کودکان، خون و سرطان کودکان، طب نوزادی و پیرامون تولد، عفونی کودکان، غدد درون ریز و متابولیسم کودکان، بیماری‌های ریه، بیماری‌های قلب و عروق، خون و سرطان بالغین، روماتولوژی، غدد درون ریز و

متابولیسم بالغین، گوارش و کبد بالغین، نفرولوژی، عفونی، جراحی کودکان، جراحی پلاستیک ترمیمی و سوختگی، جراحی قفسه صدری، جراحی قلب و عروق شرکت کردند.

گفتنی است داوطلبان متقاضی ورود به برنامه پزشک پژوهشگر که طبق آئین نامه این برنامه واجد شرایط بوده و هنگام ثبت نام در آزمون گزینه مربوطه را انتخاب کرده باشند، باید حداقل ۹۰ درصد نمره رشته-محل انتخابی را در آزمون فوق تخصصی کسب کنند.

به گزارش مفدا، پذیرش در این آزمون با استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران با رعایت قوانین و مقررات موضوعه در ظرفیتی حداکثر به میزان ۳۰ درصد ظرفیت در هر رشته- محل انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار