اشتغالزایی با فاز دوم کارخانه فولاد جهان آرا اروند

دسته ها: اخبار استان اخبار

فاز دوم کارخانه فولاد جهان آرا اروند 20 درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: فاز دوم کارخانه فولاد جهان آرا اروند مستقر در شهرک صنعتی خرمشهر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اخلاق محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به بازدید معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک‌‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از کارخانه فولاد جهان آرا اروند مستقر در شهرک صنعتی خرمشهر اظهار کرد: در این بازدید روند احداث فاز دوم این کارخانه از سوی معاون وزیر مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اشتغال مستقیم این شرکت در فاز نخست 800 نفر و اشتغال غیر مستقیم آن 3500 نفر است، افزود: قرار است تا در فاز دوم این طرح نیز به همین میزان شاهد اشتغالزایی برای جوانان منطقه باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری این واحد صنعتی معادل 6 هزار میلیارد تومان برای هر فاز است که در فاز اول شاهد فعالیت کارخانه هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک فاز دوم نیز راه‌اندازی شود.
محمدیان عنوان کرد: فاز دوم کارخانه فولاد جهان آرا اروند مستقر در شهرک صنعتی خرمشهر در حال حاضر در مرحله شمع‌کوبی قرار دارد و می‌توان گفت که دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصدی است.
وی در خصوص ظرفیت تولید فاز اول کارخانه خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید سالانه این واحد 1.5 میلیون تن شمش اسلب عریض است که برای لوله‌های قطر 56 اینچ صنعت نفت و گاز کاربرد دارد. این محصول برای نخستین بار در کشور در شهرک صنعتی خرمشهر تولید می‌شود.

اخبار استان اخبار