دانشگاه فرهنگیان برای کنکور ۹۸ تکمیل ظرفیت هم دارد؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان درباره تکمیل ظرفیت این دانشگاه برای دوره کارشناسی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، استقبال از دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۹۸ بالا بود و بعید است تکمیل ظرفیت داشته باشیم.
طاهر روشندل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش که آیا دانشگاه فرهنگیان برای دوره کارشناسی کنکور 98 مرحله تکمیل ظرفیت هم دارد؟ اظهار‌کرد: براساس گزارش‌های دریافتی ما تا این لحظه، استقبال از دانشگاه بالا بوده است و تمام افرادی که پذیرفته شدند، ثبت‌نام کرده‌اند و احتمالاً تعداد ریزش‌ها بسیار کم باشد.

وی افزود: سال گذشته از 24 هزار ظرفیتی که در اختیار داشتیم، 19 هزار و 300 نفر ثبت‌نام کردند و بیش از 4 هزار ظرفیت خالی مانده بود بنابراین درخواست تکمیل ظرفیت دادیم چون کمبود معلم داریم اما امسال بعید می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: شواهد حاکی از آن است که نیاز به تکمیل ظرفیت نیست و از 24 هزار نفر ظرفیتی که اعلام کرده بودیم تعداد 23 هزار و 392 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و بعید است که ظرفیت خالی داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، سال گذشته وزارت آموزش‌وپرورش برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام ظرفیت کرده و متقاضی تکمیل ظرفیت در بعضی از کدرشته محل‌های مربوط به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران شده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار