ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

8 اردیبهشت 99 – تمدید فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد برای چهارمین بار

بر اساس اعلام سامانه سجاد دانشگاه ازاد، با عنایت به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات دانشگاهها و بروز مشکلات مانند عدم صدور مدارک دانشگاهی جهت ثبت اطلاعات و بارگذاری در سامانه ساجد و برابر درخواست متقاضیان استخدام، مهلت ثبت نام در فراخوان سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی برای آخرین بار تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ تمدید می شود.


 27 اسفند 98 – تمدید مجدد مهلت ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاهآزاد، با توجه به درخواست متقاضیان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی در رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای تسهیل شرکت متقاضیان محترم ، ثبت نام متقاضیان تا پایان روز ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ تمدید گردید.


17 اسفند 98 – تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۸ دانشگاه آزاد

بر اساس اعلام مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به درخواست متقاضیان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی در رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای ایجاد فرصتی برای کلیه متقاضیان واجد شرایط و گزینش اصلح وفق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، ثبت نام متقاضیان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد ۹۸ تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ تمدید گردید.

داوطلبانی که کلیه مراحل جذب را طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نمایند متناسب با اولویتهای اعلام شده به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد. بدیهی است ثبت نام در سامانه جذب حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمیکند و بکارگیری آنها پس از طی نمودن کامل فرایند ذکر شده امکانپذیر میباشد.

با تاکید بر عدم امکان تمدید این مهلت، متقاضیان جذب هیات علمی در صورت تمایل در اسرع وقت با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه به آدرس Sajed.iau.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات مربوط اقدام نمایند و از محول کردن این فرآیند به روزهای پایان پرهیز نمایند. شایان ذکر است مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست وی منتفی می‌گردد.


دانشگاه آزاد اسلامی در راستاي توسعه و تعيين فعاليت هاي علمي و براساس طرح آمايش آموزشي و به منظور ارتقاي کیفیت و اصلاح هرم هیات علمی در اسفند سال جاري اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیات علمی نموده است. لذا متقاضیان جذب هيات علمي در رشته هاي علوم پزشكي و غيرپزشكي دانشگاه مي توانند از طريق سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامي به آدرس sajed.iau.ir و سپس با ورود به سامانه جذب اعضاي هيات علمي پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ 1398/12/05 لغایت 1398/12/15 نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

جهت مشاهده لیست رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.