این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید
• جنسیت: خانم، آقا
• نوع قرارداد: تمام وقت
• حداکثر سن: 40 سال
• مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
• حداقل سه سال سابقه کار مرتبط
• آشنا به نرم افزار اتوماسیون اداری، کارگزینی، مایکروسافت آفیس
• تسلط به مهارتهای رهبری و مدیریت
• روابط عمومی و اجتماعی خوب
• توانایی پیگیری و انجام تمامی امور مرتبط با بخش منابع انسانی
• تسلط بر اصول، مقررات و آئین نامههای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
• تسلط به تشریفات استخدام، مصاحبه، مشاوره، گزینش و بکارگیری نیروهای جدید الاستخدام در تخصصها و پستهای سازمانی با مشارکت واحدهای ذیربط
• جذب استعداد، حفظ و نگهداری و جانشین پروری
• تسلط به تهیه و تدوین آئین نامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای داخلی در راستای اهداف و سیاستهای کلی شرکت
• تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی، آیین نامه و بخش نامه های منابع انسانی
• تعیین شاخص های بررسی عملکرد ،نظارت بر صدور احکام کارگزینی و اجرای ارزیابی عملکرد کارکنان
• تهیه و به روزآوری شرح پست های شرکت
• پیاده سازی و اجرای پروژه مدیریت عملکرد کارکنان و ارائه نتایج به مدیریت
• استقرار و کنترل نظام رتبه بندی پرسنل و ارائه گزارشات مربوطه
• ایجاد نظام ارتباطی کارکنان و سازمان
• نظارت بر سوابق آموزشی و شناسنامه های پرسنلی با هدف برنامه ریزی صحیح برای آنها
• کنترل استقرار ساختار سازمانی مصوب شده و فرایندهای تدوین شده مبتنی بر آن
• ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان و حس امنیت شغلی برای همکاران شایسته و توانمند
• کمک به استفاده بهینه و مدیریت استراتژیک منابع انسانی
• مدیریت فرایند جذب نیروی انسانی (شامل برنامه ریزی نیروی انسانی، تامین منابع انسانی، گزینش، استخدام و تثبیت آن ها در سازمان)
• آموزش کارکنان و تلاش برای ارتقای دانش و مهارت آنان
• حفظ و تقویت انگیزه کارکنان
• توانایی انجام امور مربوط به اداری و کارگزینی
• آشنا به تجزیه و تحلیل شخصیت، منش و رفتار سازمانی کارکنان
• توانمند در حل مساله و مدیریت بحران کارکنان
• دارای انگیزه بالا جهت انجام وظایف محوله
• انتقاد پذیر، متعهد و صادق
– متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را به آدرس ایمیل ذیل ارسال نمایند.
hr.central2004@gmail.com