آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «گوهرشناسی و بلورشناسی»

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «گوهرشناسی و بلورشناسی»

چهارمین همایش ملی گوهرشناسی و بلورشناسی انجمن بلورشناسی و کانی‌شناسی ایران به میزبانی دانشکده علوم دانشگاه بوعلی سینا در تاریخ 20 و 21 شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، «گوهرشناسی»، «زمین‌شناسی و زمین شیمی گوهرها»، «تاریخچه و سیر تکاملی صنعت گوهر سنگ‌ها»، «تراش و طراحی گوهر سنگ‌ها»، «جایگاه تجارت گوهرها در سطح ملی و بین‌المللی»، «کارآفرینی و اشتغال‌زایی و زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی صنعت گوهر سنگ‌ها» ،‌ «ارزیابی، شناسایی، به‌سازی و ساخت گوهرها» از جمله محورهای این همایش علمی محسوب می‌شوند.

از دیگر محورهای این همایش علمی می‌توان به «بلورشناسی»، «کانی‌شناسی، تعیین ساختار بلوری و زمین شیمی کانی‌ها»، «ساختار و کاربردهای کانی‌ها و بلورها»، «بلورشناسی و کانی‌شناسی پزشکی»، «بلورشناسی و کانی‌شناسی صنعتی»، «رشد و ویژگی‌های فیزیکوشیمیایی بلورها»، «ساختارهای بلوری و روش‌های تعیین ساختار بلوری»، «هندسه بلور و تعیین ساختار بلوری مولکول‌های معدنی، آلی و لایه‌های نازک آن»، «روش‌های نوین پرتوافکنی و تجربی مطالعه بلورها»، «بلورهای مایع و نانوبلورها»، «ساختار بلوری در علوم زیستی» و «ساختار بلوری ابر رساناها» اشاره کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالات به چهارمین همایش ملی گوهرشناسی و بلورشناسی از 15 خرداد تا 15 مرداد ماه است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار