آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آزمون دوره‌های کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر‌دولتی سال ۹۶ در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۶ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: به کلیه داو‌طلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند اکید‌اً توصیه می‌شود با توجه به ضوابط و شرایط پذیرش در دوره‌های مذکور از طریق دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: براساس ضوابط برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید برای ۴۲ کد‌رشته امتحا‌نی انجام می‌شود که پذیرش در ۱۱ کدرشته بر اساس نمرات آزمون و مطابق جدول‌های شماره‌ی ۱، ۲ و ۳ مندرج در دفترچه راهنما است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۵ هزار و ۱۹۰ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای اقدام کرده‌اند، یادآور شد: آزمون دوره‌های نظام‌جدید کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار