آغاز ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در نیمسال اول98-97

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در نیمسال اول98-97

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در نیمسال اول98-97 از 20 خردادماه خبر داد.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از جمله اهداف اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است که دراین خصوص انتقال یا میهمانی این عزیزان به محل سکونت و زندگی خودشان (بومی) براساس ماده62قانون خدمات رسانی به ایثارگران بعنوان یکی از اولویتها محسوب می‌شود.

وی افزود: هرچند انتقال محل تحصیل دانشجویان طی یک فرآیند خاصی صورت می‌پذیرد اما به لحاظ اهمیت حفظ انسجام خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، این امر در اولویت قرار دارد و به همین منظور سیاست بومی سازی این عزیزان در صدر برنامه‌های این دانشگاه قرار داشته و نقش مهمی نیز در تسهیل روند آموزش و تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر دارد.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان و شرایط نقل و انتقال نیمسال اول تحصیلی سال97 گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند از 20خرداد97 تا 15تیر97 برای ثبت درخواست انتقال یا میهمانی خود در نیمسال اول تحصیلی98-97 ، به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.monada.iau.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و از طریق همان سامانه نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

دستورالعمل نقل و انتقال و تغییر رشته/گرایش دانشجویان شاهد و ایثارگر از طریق سایت این اداره کل به نشانی www.esargaran.iau.ir قابل مشاهده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار