آغاز ثبت نام آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی و حرفه‌ای در خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از آغاز ثبت نام آزمون ادواری تعیین صلاحیت مهارت فنی و حرفه‌ای در استان خبر داد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عنایتی راد رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آزمون‌های ادواری برای متقاضیانی است که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکرده، ولی بنا به تجربه کاری دارای مهارت در یک رشته فنی هستند.

او افزود: این دسته از داوطلبان برای دریافت مدرکی معتبر می‌توانند در آزمون‌های ادواری فنی و حرفه‌ای شرکت کنند و ثبت نام آزمون‌های ادواری از طریق سایت این آزمون به نشانی advari.irantvto.ir  تا ۱۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

عنایتی راد بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما و اطمینان از وجود حرفه مورد درخواست، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و این آزمون بصورت الکترونیکی و بر اساس تاریخ‌های انتخابی که شرکت کنندگان در زمان ثبت نام انتخاب می‌نمایند (به شرط نبود محدودیت‌های کرونایی) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: علاقه مندانی که قصد شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در صورت موفقیت در آزمون  گواهینامه مهارت فنی حرفه‌ای به داوطلبان تعلق خواهد گرفت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار