آغاز ثبت نام هفتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آغاز ثبت نام هفتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت از فردا

ثبت نام هفتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت از فردا ۲۷ آذر ماه آغاز می‌شود و تا چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت:ثبت نام اینترنتی هفتمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه های صنایع دستی، فرش و… در سال 1397 از ساعت 8:00 صبح بیست و هفتم آذر ماه سال جاری آغاز و تا ساعت 24:00 چهارم دی ماه ادامه می یابد.
رضا باجولوند افزود: هفتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) سال 1397، چهاردهم دی ماه سال جاری برگزار می شود.
وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) تصریح کرد: داوطلبان از بیست و هفتم آذر تا چهارم دی ماه سال جاری با مراجعه به سایت https://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.
رضا باجولوند گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از دهم تا دوازدهم دی ماه با مراجعه به سامانه https://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.
وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار