آغاز جذب فارغ‌التحصیلان ممتاز خانواده‌های شهدا در دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خوشحالی از تحصیل بیش از 72 درصد از خانواده‌های شاهد و ایثارگر بدون پرداخت شهریه در این دانشگاه، گفت: از امسال هم جذب فارغ‌التحصیلان ممتاز خانواده‌های شهدا آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، دکتر حمید میرزاده در مراسم افتتاح بنای یادمان شهدای دانشجو اظهار کرد: از 2806 شهید دانشجو در سراسر کشور، 300 شهید متعلق به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، نظام جمهوری اسلامی به خاطر خون پر بهای این عزیزان سرافراز مانده و ما به آنها افتخار می‌کنیم و امروز جمهوری اسلامی به شجره طیبه‌ای تبدیل شده است.
میرزاده، یادمان افتتاح شده را نمود فیزیکی از ارادت و علاقه دانشگاه آزاد به شهدا دانست و از مسؤولین خواست که اطلاعات مربوط به شهدا را در داخل این المان نصب کنند.
وی، همچنین از محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز درخواست کرد پیگیر این موضوع باشد و پیشنهاد داد که اسامی شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی روی آن نصب شود.
میرزاده با اشاره به طراحی دیوار 1200 متری شهدا در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر روی این دیوار نام 250 هزار شهدای کشور نصب شده است.
بر اساس این گزارش، رییس دانشگاه آزاد همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بنای یادمان شهدای دانشجو در بلوار اصلی بهشت زهرا (س) را افتتاح کرد.
در این مراسم مهندس توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد و برخی ازمدیران حضور داشتند. یادمان شهدای دانشجو در بلوار اصلی بهشت زهرا و در مجاورت گلزار شهدای انقلاب اسلامی واقع شده است.
همچنین در این دانشگاه تاکنون 50 یادمان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در مجاورت مساجد واحدهای دانشگاهی ساخته شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار