ادامه بارش ها در خوزستان تا صبح دوشنبه

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش های روزهای اخیر تا اوایل صبح دوشنبه در بیشتر نقاط استان ادامه خواهد داشت.

کوروش بهادری اظهار کرد: مدل های هواشناسی نشان می دهد بارش های سه روز اخیر در سطح استان تا روزهای آینده نیز ادامه خواهند داشت و پیش بینی می شود تا اوایل صبح دوشنبه بارش‌های رگباری و پراکنده را در بسیاری از نقاط خوزستان داشته باشیم. بارش ها در دو روز آینده در مناطق شمالی و شرقی استان شدیدتر خواهند بود.

وی افزود:‌ همچنین فردا شب احتمال بارش برف در ارتفاعات و مناطق شمالی استان نظیر ارتفاعات تاراز و دهدز وجود دارد و از روز دوشنبه نیز جو نسبتا پایداری تا آخر هفته پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد:‌ روز گذشته در بیشتر شهرستان‌های خوزستان شاهد بارش باران بودیم. حجم بارش‌ها در اهواز 1 میلی متر، در لالی 8 میلی متر و در دهدز 9 میلی متر ثبت شد. همچنین بیشتر حجم بارش ها در شهرستان ایذه با 14 میلی متر گزارش شد و در سایر شهرستان‌ها نیز بارش‌هایی با حجم حدود 1 میلی متری داشتیم.

بهادری بیان کرد:‌ امروز ارتفاع اینورژن در اهواز 256 متر است که نسبت به ارتفاع 160 متری این پدیده در روز گذشته بالاتر رفته است؛ البته به علت ابرناکی هوای شهر، نوسان ارتفاع اینورژن مشکلی برای کیفیت هوا ایجاد نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: ‌در شبانه روز گذشته امیدیه و آبادان با 23 درجه و دهدز با 3 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 10 تا 21 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود

اخبار استان اخبار