امکان ویرایش انتخاب رشته دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان ویرایش انتخاب رشته دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد

ویرایش و امکان انتخاب تمامی گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا ۶ شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای از ویرایش و امکان انتخاب رشته در همه گروه های آزمایشی در دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) سوابق تحصیلی برای داوطلبان از فردا سه شنبه ۶ شهریور فراهم می شود.

در این اطلاعیه آمده است: «داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش رشته محل ها اقدام کنند.

همچنین داوطلبان در صورت تمایل می ­توانند در سایر گروه های آزمایشی نیز ثبت نام و در این حالت برای هر کدام از گروه‌ها، یک حق ثبت‌ نام دریافت می‌شود اما برای هر گروه می‌تواند ۲۰ انتخاب داشته باشد.

داوطلبان برای انتخاب رشته از گروه های آزمایشی دیگر می توانند با شناسه کاربری و کلمه عبور ارائه شده از سیستم که با آن ثبت نام کرده اند وارد سامانه شوند، از منو سمت راست گزینه اضافه کردن گروه آزمایشی را انتخاب کرده و سپس گروهی که مورد نظرشان است را انتخاب کنند و از منو سمت راست گزینه تغییر گروه آموزشی را انتخاب کرده و گروه مورد نظرشان را تغییر دهند و از همان منو سمت راست ثبت رشته را انتخاب و اقدام به پرداخت هزینه و سپس انتخاب رشته در گروه جدید کنند.»

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار