ایجاد 15 هزار فرصت شغلی جدید با احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی جدید با احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه

فرماندار امیدیه گفت: احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی آن 15 هزار نفر به صورت مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم ظرفیت شغلی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، سیدمهران رفیعی صبح امروز در همایش سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات امروز کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی است اما زیر سؤال بردن دولت‌ها کار صحیحی نیست، نباید دولت‌ها را از نظام جدا کنیم چپ و راست نیز فرقی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه زیر سؤال بردن دولت‌ها به هیچ عنوان اقدام درستی نیست، افزود: تحریم‌های کمرشکنی علیه ایران اسلامی اعمال شده بود اما نباید هیچ یک از دولت‌ها را در این موضوع مقصر بدانیم.

فرماندار امیدیه عنوان کرد: در جریانات اخیر تلاش شد عملکرد و تلاش‌های دولت زیر سؤال برود. دولتی که بیش از 24 میلیون پشتوانه رأی مردمی دارد و مورد تأیید و تنفیذ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. صدا و سیما باید در این زمینه روشنگری کرده و علاوه بر بیان مشکلات واقعیت‌ها را به مردم بگوید. همه در یک کشتی حضور داریم و نباید از یکدیگر جدا شویم.

رفیعی به ظرفیت‌های شهرستان امیدیه اشاره کرد و گفت: این شهرستان توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش بیشتری به خرج دهیم و با کاغذبازی‌ها و پیچ و خم‌های اداری آنها را فراری ندهیم.

وی بیان کرد: احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی آن 15 هزار نفر به صورت مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم ظرفیت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار امیدیه در پایان اظهار کرد: هم‌گرایی بسیار خوبی بین ادارات و دستگاه‌های شهرستان امیدیه وجود دارد و این مسأله می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه و پیشرفت منطقه کند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار