برگزاری 2 آزمون بزرگ و متمرکز صنعت پتروشیمی/جزئیات استخدام های جدید در عسلویه و ماهشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برگزاری 2 آزمون بزرگ و متمرکز صنعت پتروشیمی/جزئیات استخدام های جدید در عسلویه و ماهشهر

«جعفر ربیعی» امروز در گفتگو با «انرژی نیوز» درباره جزئیات برگزاری دو آزمون استخدامی در صنایع پتروشیمی ماهشهر و عسلویه، گفت: برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی متمرکز در مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در ماهشهر و عسلویه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه هرگونه جذب و استخدام در شرکت‌های تابعه هلدینگ باید از مسیر آزمون استخدامی و انجام تشریفات مرسوم و قانونی انجام شود، تصریح کرد: بر این اساس مرحله اول آزمون استخدامی متمرکز صنعت پتروشیمی بهار سال 1398 (تا خرداد ماه) برای تامین نیروهای مورد نیاز مجتمع‌های پتروشیمی ماهشهر انجام می‌شود.

این عضو هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه هم اکنون اعلام نیاز شرکت‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در ماهشهر در حال انجام است، تاکید کرد: تا پیش از پایان امسال جمع بندی و از اواسط سال آینده مراحل انتشار فراخوان، ثبت نام، برگزاری آزمون، مصاحبه حضوری و سایر مراحل اداری و اجرایی آن انجام می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تاکنون عددی برای جذب در آزمون استخدامی متمرکر ماهشهر نهایی نشده است، بیان کرد: جزئیات بیشتر در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنایع پتروشیمی عسلویه برای نیمه دوم سال 98 خبر داد و افزود: آزمون استخدامی عسلویه جدا از آزمون استخدامی طرح ها برگزار می شود و طرح هایی که در آستانه راه اندازی و آغاز تولید باشند هم به صورت جداگانه برای جذب نیرو در دوره بهره برداری، آزمون استخدامی برگزار خواهد شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون‌های استخدامی متمرکز در صنعت پتروشیمی علاوه بر کاهش هزینه و بار اجرایی، در وقت داوطلبان هم صرفه‌جویی می‌کند و آنها به‌جای شرکت در چندین آزمون در یک آزمون می‌توانند حضور داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار