بهترین مسیر ورود به اشتغال، آموزش‌های فنی و مهارتی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بهترین مسیر ورود به اشتغال، آموزش‌های فنی و مهارتی

وزیر علوم گفت: بهترین مسیر ورود به اشتغال، کانال‌های آموزش‌های فنی و مهارتی است و باید این کانال‌ها و این دانشگاه‌ها توسعه پیدا کند.
بهترین مسیر ورود به اشتغال، آموزش‌های فنی و مهارتیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، منصور غلامی در حاشیه نشست هم اندیشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تأسیس این دانشگاه در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره توسعه مهارت آموزی در دانشگاه جامع علمی – کاربردی در طول ۲۶ سال افزود: این دانشگاه از ابتدای تأسیس تاکنون با هدف آموزش نیرو‌های مهارتی فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و هنوز هم باید چنین فعالیت‌هایی در این دانشگاه توسعه پیدا کند و این یک نیاز مستمر است.
وی گفت: جوانانی که می‌خواهند وارد بازار کار شوند باید مهارت‌هایی بر مبنای اصول علمی داشته باشند و آموزش ببینند تا بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند و بهترین مسیر ورود به اشتغال، کانال آموزش‌های فنی و مهارتی است که امیدواریم در این راستا توسعه پیدا کند.
غلامی با بیان اینکه تأثیرگذاری دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف خوب بوده است، افزود: هم اکنون نیازمند سازماندهی در مراکز مختلف آموزش عالی و در دانشگاه جامع علمی – کاربردی هستیم و باید این سازماندهی با افزایش دقت در مسیر این دانشگاه شکل گیرد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خوشبختانه در سال‌های گذشته مدیریت دانشگاه جامع علمی – کاربردی فعالیت خوبی داشته است و این نظم و جدیت برای تقویت و اثرگذاری فعالیت دانشگاه باید توسعه یابد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار