بودجه 98 فاقد راهکاری خاص برای رفع بحران اشتغال است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بودجه 98 فاقد راهکاری خاص برای رفع بحران اشتغال است

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه نمودار سنی دستفروشان رو به کاهش است،گفت:بودجه 98 فاقد راهکاری خاص برای رفع بحران اشتغال است بنابراین این امر می تواند وضعیت بحرانی اشتغال را درکشور بحرانی تر بکند.
سیدحسین نقوی حسینی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت دستفروشان در کشور،گفت:گسترش رشد دست فروشی بویژه در کلان شهر تهران نمی تواند خبر مناسبی در حوزه اشتغال تلقی شود زیرا اگرگذری به برخی خیابان های پایتخت بی‌اندازیم مشاهده می‌کنیم ، بطور تقریبی از ساعت 7 بعد از ظهر خیابانها در کشور، آرام -آرام تبدیل به یک بازارچه اقتصادی برای حضور دستفروشان می‌شود.

افزایش ورود حوزه کارگری به دست فروشی نیازمند بازنگری جدی است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:رویکرد حوزه ى کارگرى به سوى دست فروشى نمودارش در حال افزایش جدى است و این در حالی است که متاسفانه گردش اقتصادی در مراکز تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل است بنابراین بطور مسلم نمی توان در حوزه تولید و اقتصاد به نحو مناسب و تاثیر گذارحضور بعمل آورد.

پدیده دستفروشی درکشور روز به روز در حال گسترش است

وی ادامه داد: پدیده دستفروشی در کشور روز به روز در حال گسترش است و این مسئله به منزله یک اخطار برای تولید اشتغال مولد در کشور تلقی می‌شود و اگر تمهیداتی در این راستا اندیشده نشود، بحران اشتغال در کشور تشدید میشود.

دولت فکر اساسی برای گردش مالی کارآمد در مراکز تولیدی بکند

نقوی حسینی افزود: دولت باید فکری اساسی برای گردش مالی در مراکز تولیدی بکندتا جوانان به سمت دستفرشی در جامعه حرکت نکند زیرا دستفروشی اشتغال کاذبی است که هیچ دستاورد مثبتی برای کشور در بر نخواهد داشت.

نمودار سنی دستفروشان رو به کاهش است

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه نمودار سنی دستفروشان رو به کاهش است یادآورشد:بودجه 98 فاقد راهکاری خاص برای رفع بحران اشتغال است بنابراین این امر می تواند،وضعیت بحرانی اشتغال را درکشور بحرانی تر بکند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار