تحصیل رایگان فرزندان شهدا و ایثارگر در دانشگاه آزاد/ اعلام جزئیات تسهیلات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: طبق انعقاد قرارداد اخیر با سازمان بهزیستی کشور، جوانان تحت پوشش این سازمان یا کمیته امداد از تخفیف شهریه بهره‌مند می شوند که میزان این تخفیف شهریه برای دانشجویان تا سقف 20 درصد است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به اقشار مختلف از جمله ایثارگران، جانبازان و محرومان جامعه خدمات ویژه ارائه می‌کند، اظهار داشت: در راستای تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور برای ارائه تسهیلات به مددجویان سازمان بهزیستی، شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش این سازمان ابلاغ شد.

به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی، هیچکدام از دانشجویان شاهد و ایثارگر ملزم به پرداخت شهریه نیستند و درواقع تحصیل آنها در واحدهای این دانشگاه رایگان است.

گفتنی است؛ در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و برای تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به‌ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، همه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در همه مقاطع تحصیلی از میزان 20 درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 برخوردار می‌شوند.

بنابراین برای تسهیل در خدمت‌رسانی به این دسته از دانشجویان شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور ابلاغ شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار