تفاهم بهزیستی با وزارت صنعت برای اشتغالزایی ویژه مددجویان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تفاهم بهزیستی با وزارت صنعت برای اشتغالزایی ویژه مددجویان

تفاهم بهزیستی با وزارت صنعت برای اشتغالزایی ویژه مددجویانمدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از امضای تفاهم نامه مشترک میان بهزیستی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد اشتغال جامعه مددجویان این سازمان خبر داد.
فرهاد اقطار مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان بهزیستی و وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور برای ایجاد اشتغال جامعه مددجویان سازمان بهزیستی کشور خبر داد.
وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه فوق با مشارکت خانه صنعت و معدن کشور استان خراسان رضوی طرحی در جهت به کارگماری و اشتغالزایی مددجویان سازمان بهزیستی کشور اجرا خواهد شد.
مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به تشریح چگونگی به کارگیری مددجویان پرداخت و اضافه کرد: مددجویان دارای مهارت و همچنین مددجویانی که در دوره‌های آموزشی بهزیستی شرکت داشته‌اند، به تدریج در کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی و تولیدی مشغول به کار می‌شوند.
اشتغالزایی برای هزاران نفر از مددجویان بهزیستی
اقطار در ادامه یادآور شد: معلولان دارای مهارت، زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان مهارت آموز از جمله گروه‌هایی هستند که در اجرای طرح فوق تحت پوشش قرار می‌گیرند و پس از آن با اشتغال به کار، توانمند خواهند شد.
وی همچنین به مفهوم ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد و یادآور شد: در مرحله نخست بیش از هزاران نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از مزایای شغلی پایدار بهره‌مند می‌شوند.
مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به بسته‌های حمایتی برای کارفرمایانی که برای جامعه مددجویان بهزیستی در مشاغل مختلف کارآفرینی و اشتغالزایی می‌کنند، تاکید کرد: این کارفرمایان با مورد حمایت قرار دادن مددجویان بهزیستی از بسته‌های حمایتی چون پرداخت حق بیمه مددجویان فوق توسط سازمان بهزیستی برخوردار می‌شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار