تقویم آموزشی نیم‌سال مهر دانشگاه آزاد اهواز اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز تقویم آموزشی نیم‌سال تحصیلی مهرماه این دانشگاه را اعلام کرد.

دکتر رضا رئوفی اظهار کرد: برای رعایت هماهنگی بین نظام واحدها و مراکز این تقویم از طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت بخشنامه به تمامی واحدها و مراکز ابلاغ شده است.

وی افزود: انتخاب واحد نیم‌سال اول 96 – 95 از 16 تا 25 شهریورماه خواهد بود و دانشجویان می‌توانند در تاریخ 10 تا 14 مهرماه حذف و اضافه را انجام دهند. شروع و پایان کلاس‌ها نیز 27 شهریورماه و 16 دی‌ماه در نظر گرفته شده است. امتحانات این نیم‌سال تحصیلی نیز از 18 تا 30 دی‌ماه برگزار می‌شود؛ در تقویم آموزشی دانشگاه آزاد زمانی به‌عنوان فرجه امتحانی وجود ندارد و به محض پایان کلاس‌ها امتحانات پایان ترم دانشجویان آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با بیان این‌که دانشجویان باید حتماً در تاریخ اعلام‌شده انتخاب واحد را انجام دهند، تأکید کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که باید پایان‌نامه خود را اخذ کنند حتمأ واحد پایان‌نامه خود را در بازه زمانی اعلام‌شده اخذ کنند؛ در صورتی که دانشجویی در این تاریخ انتخاب واحد خود را انجام ندهد باید آن ترم را مرخصی بگیرد.

رئوفی گفت: هر ترم آموزشی باید 16 هفته باشد که اگر دانشجویان به‌موقع در دانشگاه حضور پیدا کنند این زمان‌بندی رعایت می‌شود. ما می‌توانیم حضور استادان را کنترل کنیم اما نمی‌توانیم دانشجو را وادار کنیم در دانشگاه حضور پیدا کند. حضور دانشجویان در کلاس درس حق آن‌ها است و آن‌ها با عدم حضور در کلاس در واقع حق خودشان را ضایع می‌کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار