توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق زمینه ساز مدیریت موفق شهری است

دسته ها: اخبار

روز چهارشنبه در چهارمین روز از هفته پژوهش، سید خلف موسوی شهردار اهواز از نمایشگاه هفته پژوهش دیدن کرد.

شهردار اهواز ضمن بازدید از غرفه شهرداری و قدردانی از دست اندر کاران برپایی غرفه عنوان کرد: دستیابی به برنامه ای جامع و مدون در مدیریت شهری مستلزم توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق است که در این راستا باید با برگزاری جلسات متعدد و استفاده از افراد توانمند و جوانان خوشفکر به بررسی و ارائه راهکارهای مناسب پرداخت.

توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق زمینه ساز مدیریت موفق شهری است توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق زمینه ساز مدیریت موفق شهری است توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق زمینه ساز مدیریت موفق شهری است توجه جدی به امر پژوهش و تحقیق زمینه ساز مدیریت موفق شهری است

سید خلف موسوی در خصوص اهمیت پژوهش اظهار داشت: امر پژوهش و مطالعه  در مدیریت شهری امری بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل شهرداری اهواز امسال و طی جلساتی با دانشگاه شهید چمران تدوین برنامه پنج‌ساله شهرداری را به این دانشگاه سپرد.

شهردار اهواز طی بازدید از نمایشگاه، از غرفه پارک علم و فناوری، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، غرفه دانشگاه شهید چمران و چند غرفه دیگر نیز بازدید کرد. در این بازدید مسئولین غرفه به معرفی و تشریح دستاوردها و فعالیتهای  پژوهشی خود پرداختند.

وی همچنین در این بازدید با عالیپور مدیر عامل مناطق ملی نفتخیز جنوب دیدار داشت و عنوان کرد: ایجاد بستری برای همکاری های گسترده با شهرداری در زمینه های مورد نیاز شهری و مشارکت و سرمایه گذاری در راستای اجرای پروژه های مهم شهر از اولویتهای مهم شهرداری در ارتباط با دیگر نهادها و سازمانهای بزرگ شهر است.

در پایان شهردار اهواز ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران برپایی نمایشگاه هفته پژوهش از سایر قسمتهای نمایشگاه نیز دیدن کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 23 لغایت 27 آذر در محل نمایشگاههای دائمی استان برپا می باشد.

اخبار