توضیحات سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان

دسته ها: اخبار استان اخبار

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز درخصوص اعلام نتایج شورای شهر و اعتراض داوطلبان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز دکتر نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در خصوص اعلام نتایج آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز گفت: آراء غیر قطعی تجمیع شده صندوق های شورای شهر اهواز به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان اهواز داده شده است و هیات نظارت هم جداگانه آمارها را ثبت کرده بوده است و آمار هیات اجرایی و هیات نظارت در حال تطبیق است و هرجا مغایرتی وجود داشته باشد، این مغایرت از جانب هیات نظارت به هیات اجرایی اعلام می شود، و روی آن تصمیم گیری می شود.

وی ادامه داد:تعداد صندوق هایی نیز هستند که آراء دارای خدشه،اشکال،خط خوردگی و تعرفه های اسکن شده و مواردی از این قبیل وجود دارد که درحال بررسی دقیق تر و شمارش دقیق تر هستند .

سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز گفت: بنابراین ما فعلا آمار قطعی برای اعلام کردن نداریم و بعد از اینکه هیات نظارت نظر خود را درباره کل آرای شورای شهر اهواز به فرمانداری اعلام کرد و مغایرت ها رفع شدند ،این آمار تحت عنوان آراء قطعی به اطلاع عموم خواهد رسید.

دکتر خون میرزائی افزود: داوطلبین انتخابات شورا پس از اعلام آگهی به مدت 2 روز مهلت دارند که اعتراضات خود را به آن آراء به هیات نظارت شهرستان اعلام کنند، و این فرصت اعتراض محفوظ و قانونی است، و از روز انتشار آگهی به مدت 2 روز وجود خواهد داشت.

اخبار استان اخبار