ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت رایگان خانه کارگر در سراسر کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت رایگان خانه کارگر در سراسر کشور

دانش پژوهان سراسر کشور می توانند در کلاس های غیرحضوری آموزشگاه مجازی خانه کارگر به صورت رایگان شرکت نمایند.

جهت ثبت نام در این کلاس ها باید ابتدا وارد سایت آموزش خانه کارگر به نشانی www.khanehkargar.ir شده و در صورتی که تا به حال تکمیل اطلاعات نکرده اید در این سایت تکمیل اطلاعات نموده و جهت تایید اطلاعات افراد تحت تکفل به واحد آموزش خانه کارگر مراجعه نمایید.

پس از تکمیل اطلاعات با مراجعه به تقویم آموزشی مندرج در صفحه اصلی سایت خانه کارگر در بازه های مربوط به هفته ثبت نام، وارد محیط کاربری خود در سایت مذکور شده و به قسمت ثبت نام ترم جدید مراجعه نمایید.

در صفحه ثبت نام پس از تایید آیین نامه آموزشی، مرکز را تهران انتخاب کرده و نوع کلاس را هم مجازی انتخاب نمایید و سپس بر روی مشاهده لیست کلیک نمایید و در کلاس مورد نظر خود ثبت نام نمایید.

در پایان هفته ثبت نام(روز پنج شنبه) مجدداً وارد پنل کاربری خود شده تا از وضعیت تشکیل کلاس خود آگاه شوید. در صورتی که کلاس شما، به حدنصاب رسیده باشد می توانید در زمان برگزاری کلاس خود وارد سایت آموزش مجازی شده و در کلاس خود شرکت نمایید. در صورتی که کلاس شما به حد نصاب نرسیده باشد می توانید در همان روز در یک کلاس دیگر ثبت نام نمایید.

توجه داشته باشید دانش پژوهان سراسر کشور می توانند در هر ترم، در یک کلاس حضوری و یک کلاس مجازی به صورت همزمان ثبت نام نمایند.

نکته بسیار مهم: تمامی مراحل ثبت نام در کلاس های مجازی از طریق سایت آموزش خانه کارگر می باشد و سایت آموزش مجازی فقط محل برگزاری کلاس ها می باشد.

———————————————————————————————————————————————

در صورتی که کلاس شما به حد نصاب رسیده باشد جهت استفاده از جزوات، فیلم های آموزشی و … نکات زیر را در نظر داشته باشید:
دانش پژوهان برای ورود به محیط کاربری خود ابتدا وارد سایت www.amoozeshemajazi.ir شده سپس بر روی دکمه ورود در صفحه نخست سایت، کلیک کرده و در قسمت نام کاربری کد ملی و در قسمت رمز عبور کد عضویت خانه کارگر را وارد نمایید.
پس از ورود به محیط کاربری، وارد دوره ای که ثبت نام کرده اید شده و درس مربوط به آن روز را انتخاب نمایید.
در پایان هر درس یک آزمون اینترنتی از درس جلسه قبل گرفته می شود که عدم شرکت در آزمون به منزله غیبت دانش پژوه در کلاس آن روز است.
غیبت بیش از دو جلسه در کلاس ها منجر به محرومیت دانش پژوه می شود.
نمره کلاسی دانش پژوه از مجموع نمرات آزمون های اینترنتی به دست می آید.
در طی زمان برگزاری کلاس امکان پرسش و پاسخ و رفع اشکال با اساتید دوره فراهم می باشد.
الزامی به حضور دانش پژوه در سایت، در زمان برگزاری کلاس نمی باشد و تنها شرکت در کوییز به منزله حضور وی می باشد.

لیست دوره های مجازی ویژه کل کشور

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار