جزئیات تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی علمی کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرده که برای دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش ایسنا، با توجه به عدم تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از رشته‌های تحصیلی در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۳۹۸دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت مجدد فراهم شد.

تمامی داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک مقطع قبلی خود تا روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان مراکز و واحدهای آموزشی تحت پوشش این دانشگاه و کدرشته‌های مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل کرده و در رشته محل پذیرش رشته مورد تقاضا ثبت نام کنند.

هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی برای دوره کاردانی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای دوره کارشناسی نیز ۳۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است که از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قابل پرداخت است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، هرداوطلب می‌تواند صرفا متقاضی یک کدرشته محل متناسب با علاقه خود باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مرکز آموزش، اطلاعات ایشان از بانک اطلاعاتی هر دو رشته‌محل حذف خواهد شد.با توجه به اینکه اجازه ویرایش اطلاعات منحصراً یک‌بار در مشخصات فردی متقاضی داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد کارشناسان مراکز آموزشی در ثبت اطلاعات داوطلبان دقت لازم را به عمل آورند.

همچنین پس از پایان مهلت ثبت نام، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت و پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور به‌صورت مشروط در مرکز آموزش بلامانع است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار