جشنوراه ایتاپ شمال خوزستان، 26 آذرماه برگزار می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جشنوراه ایتاپ شمال خوزستان، 26 آذرماه برگزار می‌شود

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از برگزاری جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) شمال استان خوزستان در 26 آذرماه خبر داد.

دکتر حسن براتی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: جشنواره ایتاپ (ایده تا پدیده) شمال خوزستان در راستای ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر به منظور تولید ثروت از داشته‌های فکری با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره 26 آذرماه در سطح شمال خوزستان یعنی شهرهای دزفول، اندیمشک، شوش، شوشتر، صفی‌آباد، شمس‌آباد، شهر امام(ره)، میان‌رود، سیاه منصور و سردشت برگزار می‌شود. شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است. علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ایتاپ می‌توانند ایده‌های خود را تا 21 آذرماه با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی www.itapf.ir ارسال کنند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی دزفول در خصوص هدف برگزاری این جشنواره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره طرح ایده‌های نو در زمینه‌های مختلف علوم فنی مهندسی، حوزه‌های مالی، اقتصادی، مدیریتی، کسب و کار و فناوری‌های نوین و آشنایی عموم با نهادهای حمایت‌کننده از این ایده‌ها از جمله پارک علم و فناوری و مرکز رشد است.

براتی تصریح کرد: به برندگان جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود، ایده‌های برتر نیز جذب مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی دزفول می‌شوند و از طرف این مرکز رشد، حمایت مالی و پشتیابی خواهند شد

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار