خدایی: انتخاب نهاد برگزارکننده آزمون استخدامی برعهده ما نیست

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

خدایی: انتخاب نهاد برگزارکننده آزمون استخدامی برعهده ما نیست

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی متولی انتخاب نهاد برگزار کننده آزمون استخدامی است، گفت: اگر سازمان اموراداری و استخدامی آن را به ما واگذار کند، این کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  در آخرین آزمون استخدامی که ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور است، برای نخستین بار سازمان جهاد دانشگاهی به جای سازمان سنجش آموزش کشور متولی برگزاری آزمون انتخاب شد، مخاطبان خبرگزاری فارس در ارتباط با سامانه فارس من، خواستار واگذاری دوباره برگزاری آزمون استخدامی به سازمان سنجش آموزش کشور شدند.

 گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به منظور پیگیری مطالبه مردم، این مساله را از ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور پیگیری کرده است.

 

خدایی در این زمینه گفت: بر اساس قانون سازمان امور اداری و استخدامی می‌تواند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور را به هر نهادی واگذار کند که این کار چند سال به سازمان سنجش واگذار شده بود و حالا به جهاد دانشگاهی واگذار شده است.

 وی با بیان اینکه این مسئله بر عهده سازمان امور استخدامی است که چه نهادی آزمون استخدامی را برگزار کند، اظهار داشت: آزمون استخدامی جزء آزمون‌های موظفی سازمان سنجش نیست ولی اگر سازمان اموراداری و استخدامی آن را به ما واگذار کند ما آمادگی برگزاری آن را داریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار