خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد

دسته ها: اخبار

شهرداري اهــواز امسال به منظور پذيرايي و خدمات رساني به زائرين حرم امام حسين (ع)،فعاليت خود را از يك هفته پيش در مرز چزابه آغاز كرد.

سيد خلف موسوي در اين خصوص گفت : براي نخستين بار و براساس مصوبه شوراي شهر اهواز از ميدان سياحي سه راه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی چزابه، ستاد استقبال از زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) به همت شهرداری اهواز راه اندازی و تابلوهاي راهنماي مسير طريق الحسين (ع) نیز نصب شد.

شهردار اهواز افزود: در اين ستاد خدمات عمراني، رفاهي و غيره به زائرين امام حسين (ع) ارائه و در این راستا بطري آب معدني،آش رشته، شير،خرما، چاي، قهوه، كيك، شلغم و لبو میان زائرين توزیع شد.

سيد خلف موسوي گفت: با توجه به حجم بالاي تردد زائرين به كشور عراق در ايام اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع)، سازمان اتوبوسراني شهرداری اهواز خدمات دهي به زائرين در مرز ايران و عراق را نیز انجام مي دهد.

وي تصريح كرد: از روز جمعه هفتم آذرماه عمليات جا به جايي زائرين كربلاي معلي با ايجاد امكاناتي از قبيل 15 دستگاه اتوبوس، يك دستگاه امداد اتوبوس و يك دستگاه تانكر سوخت رساني آغاز شده كه اين خدمات تا پس از اربعين نیز ادامه دارد.

شهردار اهواز تلاش جهت خدمات رساني به زائرين حرم امام حسين (ع) را مقدس و با اهميت خواند و تصريح كرد: اين توقيفي است كه نصيب شهرداري اهواز شده و امیدواریم با این کار بتوانیم در جهت حفظ ارزش های اسلامی و خدمت به عاشقان و محبان اهل بیت (ع) قدمی برداشته باشیم.

سيد خلف موسوي در ادامه ضمن با اهميت برشمردن جا به جائي زائران در نقطه صفر مرزي ايران و عراق گفت: فاصله بين مرز ایران و چذابه حدود يك كيلومتر است كه هموطنان پس از طي مراحل قانوني در سالن ترانزيت پايانه مسافربري چزابه،جهت عزيمت به كشور عراق از اتوبوس هاي شهرداري اهواز استفاده مي كنند.

وي همچنين از بكارگيري ماشين آلاتی نظير دو ميني لودر براي نخاله برداري سطح پايانه مسافربري، يك دستگاه مكنده و يك دستگاه ماشين حمل زباله در این محدوده خبر داد و تصريح کرد: تاكنون 20 سرويس نخاله برداري و پاكسازي محدوده پايانه را انجام داده و 23 مخزن حمل پسماند نیز جهت جمع آوري زباله در سطح ورودي پايانه نصب گرديد كه ماشين هاي حمل زباله هر يك ساعت اقدام به جمع آوری زباله ها مي كنند .

سيد خلف موسوي افزود: بالغ بر 50 سرويس آسفالت ریزی و كوپال روبرو و پشت ترمينال مرز چزابه انجام شد.

شهردار اهواز همچنين از بكارگيري يك دستگاه آتش نشاني، يك دستگاه تانكر آبرساني و استقرار 24 نفر نيروي خدماتی به صورت شبانه روزي در اين مسير خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد با سرمشق قرار دادن سیره و روش اهل بیت (ع)، بتوانیم رسالت آنان را بیش از پیش به گوش جهانیان برسانیم.

خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد خدمات رسانی شهرداری اهواز به زائرین کربلا در مرز چزابه آغاز شد

اخبار