دریافت مجوز راه اندازی ۱۴ آموزشکده‌ فنی و حرفه‌ای در کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دریافت مجوز راه اندازی ۱۴ آموزشکده‌ فنی و حرفه‌ای در کشور
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از دریافت مجوز راه اندازی ۱۴ آموزشکده‌ی دخترانه و پسرانه در سطح کشور خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی در کشور صورت می‌گیرد.

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب از دریافت مجوز تاسیس ۳۲۷ رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: این رشته‌ها با موافقت وزارت علوم در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ در دوره‌ی کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ کسب موافقت اصولی و مجوز شورای گسترش وزارت علوم برای ایجاد آموزشکده‌ی فنی و حرفه‌ای در شهرهای نوشهر، بانه، ایرانشهر،چابهار، ابادان، ماهشهر، دشت آزادگان، جاسک و لنگان همچنین آموزشکده‌ پسرانه سراب، گناباد، نهاوند، سقز و بابل از جمله اقداماتی است که با مساعدت وزارت علوم امسال در دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه آموزش‌های صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر مجوز شورای برنامه‌ریزی درسی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تصویب رشته‌ها، تغییر سرفصل‌ها و حرکت بر اساس تقاضا محوری از سوی وزارت علوم دریافت شده است.

دکتر صالحی عمران خاطر نشان کرد:‌ خوشبختانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال جاری موفق شد بر اساس “موضوع بند ز ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه” نیروهای حق‌التدریسی از آموزش و پرورش به وزارت عتف را ساماندهی کند. ضمن اینکه موفق به اخذ ردیف استخدام برای ۱۳۰۰ نیروی این دانشگاه شدیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان با اشاره به تخیصص مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقاء و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه فنی و حرفه ای در سال جاری، خاطر نشان کرد:‌ بازسازی و ارتقاء ۱۴۷ خوابگاه و آشپزخانه واحدهای این دانشگاه از دیگر اقدامات مثبت صورت گرفته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار