زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات سازمان سنجش جهت در نظر گرفتن فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای جاماندگان، اظهار کرد: برنامه ریزی لازم در این راستا صورت گرفته و مصوب شده است که مهلت مجددی برای این دسته از افراد برای ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شود.

او درباره جزئیات این فرصت مجدد گفت: متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را که در زمان مقرر «از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ لغایت ۹۹/۰۹/۲۶» برای شرکت در این آزمون ثبت‌ کرده اند، از یکشنبه، ۵ بهمن لغایت روز چهارشنبه، ۸ بهمن  ویرایش کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیان باید به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه کنند. این دسته از افراد ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام  نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده ‌اند، ترتيبی اتخاذ شده كه از روز یکشنبه، ۵ بهمن لغایت چهارشنبه، ۸ بهمن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد تا چهارشنبه، ۵ خرداد با مراجعه به سایت این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

ثبت‌نام بیش از ۴۰۹ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد 

او افزود: آمار نهایی ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی «از تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ لغایت ۹۹/۰۹/۲۶» به ۴۰۹ هزار و ۷۸۴ نفر رسید.

او گفت: متقاضیان می توانند همزمان با ثبت‌نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما نیز ثبت‌نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار