شرط جذب هیات علمی در دانشگاه های غیرانتفاعی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: مؤسسات غیر دولتی اصلاً محدودیت جذب هیأت علمی ندارند فقط باید لحاظ شود که هیأت علمی این مؤسسات در قالب رشته‌هایی باشد که مجوز آن را دریافت کرده‌اند.

محمد رضا رضوان طلب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سهمیه جذب هیأت علمی در دانشگاه‌های غیرانتفاعی افزود: مؤسسات غیر دولتی اصلاً محدودیت جذب هیأت علمی ندارند این مؤسسات و دانشگاه‌ها هر چه بیشتر جذب کنند، ما موافق‌تر هستیم.

وی ادامه داد: فقط باید جذب هیأت علمی این مؤسسات در قالب رشته‌هایی باشد که مجوز آن را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: اگر به آن صورت باشد مرکز نظارت وزارت علوم نیز آن را تأیید و بارگذاری نیاز آنها را به مرکز جذب اعلام می‌کند. مرکز جذب نیز آنها را در فراخوان لحاظ می‌کند.

به گزارش مهر، برنامه زمان بندی بیست و چهارمین و بیست و پنجمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان آبان ماه ۱۴۰۰ و اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

بر اساس این برنامه، اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای جذب هیأت علمی از شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت همچنین فرایند ثبت‌نام متقاضیان برای جذب در دانشگاه‌ها نیز از ۱۷ آبان ماه آغاز شده و تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ادامه خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار