عدم موافقت با انتقال معلمان هندیجانی به دلیل کمبود شدید نیرو

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

عدم موافقت با انتقال معلمان هندیجانی به دلیل کمبود شدید نیرو

مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان گفت: در سامانه نقل ‌و انتقالات به دلیل کمبود نیرو در آموزش‌ و پرورش شهرستان هندیجان ما با انتقال نیروی آموزشی، اداری و خدماتی موافقت نکردیم.
محسن محسنی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان، اظهار داشت: نیروهای غیربومی به علت اینکه سال‌ها در این شهرستان خدمت کرده‌اند و با درخواست انتقال آنان موافقت نشده از این وضع نگران شده‌اند، بُعد مسافت و دوری از خانواده تا حدودی روی کیفیت کار آنان تأثیر گذاشته است.

وی افزود: انتظار داریم با تأمین نیروی جدید خصوصاً تخصیص سهمیه‌ای خاص برای این شهرستان جهت جذب نیروهای بومی این مشکل ما و معلمان غیربومی حل شود. آموزش‌وپرورش هندیجان در بخش مختلف نیاز به نیرو دارد.

مدیر آموزش‌ و پرورش هندیجان بیان کرد: با وجود کمبود شدید نیرو در مقطع ابتدایی و بعضی از رشته‌های متوسطه تلاش می‌کنیم تا قبل از آغاز به کار مدارس سازمان ‌دهی همکاران را انجام دهیم.

نیروهای غیره بومی روی کیفیت مدارس تأثیر گذاشته است

وی گفت: امیدواریم اداره کل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان همچون گذشته در خصوص تأمین نیروهای آموزشی با این شهرستان همکاری کند. از مدیر کل آموزش‌وپرورش استان و مدیر کل نوسازی تشکر و قدردانی را داریم.

محسنی‌نژاد عنوان کرد: امسال برای اولین بار در کشور سیستم 3-3-6 به‌ طور کامل در مدارس استقرار پیدا می‌کند، این طرح با افزودن پایه دوازدهم به مدارس تکمیل می‌شود. در این خصوص جلسات متعدد در شهرستان گرفته ‌شده و ما هم مشکلات استقرار پایه دوازدهم از جمله کمبود فضا و معلم را به اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان و فرمانداری شهرستان اعلام کرده‌ایم.

پایه دوازدهم در مدارس مستقر شد

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی تابستانه مدارس این فرصت برای ما پیش ‌آمده تا بتوانیم مشکلات عمرانی و تجهیزاتی مدارس شهر و روستا را بررسی کنیم. امیدواریم با همکاری مسئولان استان خوزستان مدارس هندیجان را برای سال تحصیلی جدید آماده کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش هندیجان تصریح کرد: تعدادی از مدارس شهرستان نیاز به تعمیرات و تجهیزات (کولر، آب‌سردکن، کامپیوتر) دارند که امیدواریم اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان همانند سال گذشته در خصوص تعمیر و تجهیز این ‌گونه مدارس با این شهرستان همکاری کند.

اخبار آموزش و پرورش اخبار