فقط از مراکز معتبر سیم‌کارت بخرید

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

فقط از مراکز معتبر سیم‌کارت بخرید

اپراتور اول در اطلاعیه‌ای به مشترکین خود هشدار داد که سیم‌کارت همراه اول را فقط از درگاه‌های معتبر فروش، خریداری کنند.

به گزارش ایسنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همانطور که همراه اول پیش از این نیز بارها اعلام کرده، اخیراً مشاهده شده، افرادی از طریق تلفن ثابت در تماس با مشترکین این اپراتور، خرید سیم‌کارت همراه اول را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و با شرایط بسیار ویژه، پیشنهاد می دهند که اغلب از خریداران کلاهبرداری شده و پس از فروش، فروشنده پاسخگو نیست. این در حالی است که اپراتور اول فقط از طریق درگاه های رسمی فروش خود، اقدام به واگذاری و فروش سیم کارت می کند.

همراه اول در اطلاعیه خود تأکید کرده، فروشندگان مذکور رابطه ای با همراه اول نداشته و مشترکین نباید به اعتبار همراه اول، به آنها اعتماد کنند. همچنین همراه اول تصریح کرده است، مشترکین برای خرید سیم کارت می توانند از طریق فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، دفاتر خدمات مشترکین و پرتال این اپراتور بخش «ثبت نام گلچین» به نشانی sim.mci.ir، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند.

سامانه فروش تلفنی همراه اول، فقط شامل فروش مودم، دانگل، گوشی تلفن همراه و محصولات نوترینو است و سفارش، خرید و تحویل محصولات همراه اول، در در منزل فقط با ارسال یک پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ صورت می پذیرد؛ به این صورت که پس از ارسال پیامک به سرشماره مذکور، از شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با مشترک تماس گرفته و خرید محصول انجام می شود.

اخبار فناوری اخبار