نیروهای انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی جذب می شوند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نیروهای انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی جذب می شوند

مدیر کل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی از تامین نیروی انسانی متخصص این دفتر، در سطوح ستادی، استانی، اجرایی و موسسات و شرکت های تابعه این سازمان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی فرج زاده ها ضمن بیان این خبر اظهار داشت: دفتر فنی و مهندسی این سازمان به منظور پیگیری و اجرای سیاست های سازمان تامین اجتماعی در پروژه های ساخت و ساز، نیازمند ارتقای کیفیت، زمان اجرایی و بودجه و هزینه واقعی پروژه ها است.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به ٣ هدف فوق، ملزم به بسترسازی و ایجاد ساختارتشکیلاتی جدید شدیم، گفت: بر اساس ساختار جدید، تکمیل بدنه کارشناسی و تامین نیروی انسانی متخصص، در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در ساختار جدید تشکیلاتی، ٣٣ نیروی کمی و کارشناسی لحاظ شد که با توجه به نیروهای موجود، جذب ٢٠ کارشناس متخصص دیگر ضروری به نظر می رسید.
فرج زاده ها تصریح کرد: جذب نیروی انسانی متخصص در دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، در ٥ گروه تخصصی و حرفه ای شامل برنامه ریزی و توسعه، طراحی و محاسبات، نظارت و کنترل پروژه، نظارت بر تعمیرات و نگهداری و پیمان و قراردادها و همچنین در دو معاونت شامل طرح و برنامه و نظارت دیده شده است.
وی افزود: جذب نیروی متخصص این دفتر، از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی معماری، مهندسی تجهیزات پزشکی، مهندسی شهرسازی و حسابداری و حقوق و صرفا از طریق فراخوان عمومی و انجام مصاحبه فنی و تخصصی انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی فوق، حداقل ٧ سال تجربه کاری مرتبط و حداکثر ٣٥ سال سن باشند، گفت: کیفیت سوابق برای دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی، بسیار مهم است.
مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این دفتر درصدد است به طور ضابطه مند، نیروهای صد در صد کیفی را جذب نماید.
وی از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هیات مدیره و معاونت های اداری و مالی و امور استانها به لحاظ مساعدت ویژه به دفتر فنی و مهندسی سازمان که منجر به اتفاقات مثبت شد، تشکر کرد.

جهت مشاهده خبر در سایت رسمی تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار