هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور وجود ندارد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور وجود ندارد، گفت: آزمون دانشجویان بر اساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « مطالبه تغییر زمان امتحانات دانشگاه پیام نور» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در این رابطه، گفت: با توجه به اینکه این دانشگاه ترم تابستان برگزار خواهد کرد تقویم آموزشی این دانشگاه تغییری نخواهد داشت و طبق روال در زمان مشخص انجام می شود.

وی افزود: تأکید می کنم هیچ گونه تغییری در برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور وجود ندارد و آزمون دانشجویان در زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار