چند درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

چند درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند؟

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای توسعه آموزش‌های مهارتی در کشور از اشتغال بیش از ۷۰ درصد دانش‌آموختگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در دیدار با رؤسای مراکز علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: شناسایی نیازهای آموزش استان‌ها در حوزه مهارتی و تربیت نیروی انسانی در این زمینه از اهداف این دانشگاه است.

وي افزود: این دانشگاه به منظور ترغیب تحصیل دانشجو در رشته‌های مهارتی در حال مذاکره با مراکز استان‌ها و خیرین است که بخشی از شهریه دانشجو توسط آنان پرداخت شود .

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با بیان فعالیت هزار و 70 مرکز زیر نظر این دانشگاه در استان‌ها اظهار داشت: با توجه به گستردگی بیش از حد دانشگاه علمی کاربردی، در گذشته در پی اقدام مسئولان این دانشگاه برای ارائه خدمات کیفی و بهتر، بیش از 200 مرکز تجمیع و تعطیل شده و تعداد این واحدها اکنون به حدود 850 مرکز تقلیل یافته است.

امید تأکید کرد: مراکزی که دارای اساسنامه نباشند در بهمن ماه نمی توانند پذیرش دانشجو داشته باشند.

وی با اشاره به اشتغال‌ محور و مهارتی بودن رشته‌های علمی کاربردی، اظهار کرد: بیش از 70 درصد دانش‌آموختگان این دانشگاه دارای شغل هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار