۱۰ آذر؛ آغاز ثبت نام آزمون اصلح برای مهارت آموزان سال ۹۵

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

۱۰ آذر؛ آغاز ثبت نام آزمون اصلح برای مهارت آموزان سال ۹۵

کچوئیان از آغاز ثبت نام آزمون اصلح مهارت آموزان سال ۹۵ از دهم آذرماه خبر داد.
به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کچوئیان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون جبرانی اصلح مهارت آموزان سال ۱۳۹۵ خبر داد و اظهار کرد: فرآیند ثبت نام مهارت­ آموزان از روز شنبه ۱۰ آذر آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تاکید کرد: مهارت آموزان ورودی سال ۹۵ که موفق به پایان مؤلفه کتبی فرآیند اصلح در مرحله قبل نشده و با گذراندن شرایط آموزشی در پودمان­‌ها مجاز به شرکت در آزمون کتبی هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه سجفا نسبت به ثبت نام در بخش کتبی ارزشیابی صلاحیت­‌های حرفه ­ای اقدام کنند.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان تکمیل یا تأیید تمامی اطلاعات و بارگذاری تصویر داوطلب را از الزامات ثبت نام برشمرد و اظهار کرد: بارگذاری تصویر پرسنلی در قالب jpg و با حجم ۲۰۰ کیلو بایت یا کم­تر از آن الزامی است.

ضوابط اجرای برگزاری آزمون اصلح
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری بخش کتبی جبرانی اصلح، روز جمعه ۲۳ آذر ماه سال جاری همزمان در ۱۰ استان کشور، انتخاب استان محل آزمون را اختیاری دانست و افزود: پس از انتخاب یا تأیید محل آزمون، تغییر آن به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

کچوئیان شرکت نکردن مهارت آموز در حوزه انتخابی آزمون را به منزله غیبت دانست و تاکید کرد: با انتخاب و تایید محل آزمون، مهارت آموز موظف است در همان حوزه انتخابی خود شرکت کند.

استاد دانشگاه زمان آغاز فرآیند برگزاری آزمون کتبی را ساعت ۹ صبح اعلام و بیان کرد: درب‌های محل برگزاری آزمون رأس ساعت ۹:۳۰ صبح بسته خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مراکز استان‌ها را موظف به اطلاع رسانی دقیق از برگزاری آزمون جبرانی اصلح ویژه مهارت آموزان ورودی سال ۹۵ دانست و گفت: مراکز استان‌ها موظف هستند با اطلاع رسانی جامع و کامل، متقاضیان شرکت در آزمون را مطلع و از آگاهی مهارت آموزان استان برای ثبت نام در بخش کتبی اصلح اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است: خراسان رضوی، آذربایجان غربی، خوزستان، اصفهان، مرکزی، فارس، تهران، کرمان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان ۱۰ استان منتخب در برگزاری آزمون جبرانی اصلح در سطح کشور به شمار می‌روند.

اخبار آموزش و پرورش اخبار