1200 نفر درسال 97 جذب پالایشگاه گاز بید بلند2 می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

1200 نفر درسال 97 جذب پالایشگاه گاز بید بلند2 می‌شود

عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: 1200 نفر درسال 97 جذب پالایشگاه گاز بید بلند2 خواهد شد.

حبیب‌الله کشت زر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت پیشرفت پروژه ملی پالایشگاه گاز بید بلند 2 مطلوب ارزیابی‌شده و در صورت تداوم وضعیت فعلی شاهد بهره‌برداری پالایشگاه در پایان سال 97 خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی گفت: دو نوع نیرو در پالایشگاه گاز بید بلند 2 بکار گیری خواهد شد که 600 نیروی بهره‌بردار با استفاده از آزمون استخدامی جذب خواهند شد که این افراد پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه دوره آموزشی خود را طی خواهند کرد و از لحظه آغاز دوره آموزشی استخدام پالایشگاه خواهند شد.

کشت زر در خصوص لحاظ سهمیه بومی در آزمون استخدامی نیروهای بهره‌بردار افزود: پیشنهادشده است که حداقل 30 درصد افرادی که به‌عنوان نیروهای بهره‌بردار جذب پالایشگاه می‌شوند بومی باشند که البته این موضوع نیازمند موافقت دیوان عدالت اداری است.

وی ادامه داد: آزمون استخدامی نیروهای بهره‌بردار حداکثر تا پایان فروردین‌ماه 97 برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص نوع دوم نیروهای استخدامی پالایشگاه گفت: به‌جز استخدام 600 نفر نیروی بهره‌بردار مقرر شد 600 نفر دیگر در قالب نیروهای شرکتی و برای امور حراست، راننده، فضای سبز و تدارکات جذب شود.

وی افزود: جذب نیروهای شرکتی فاقد آزمون ولی با مصاحبه‌های لازم است و در تلاش هستیم تا همه افرادی که به‌صورت شرکتی جذب پالایشگاه می‌شوند بومی باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار