برگزاری حضوری آزمون سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس اداره سنجش مهارت فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری آزمون سنجش مهارت کار آموزان این استان به صورت حضوری و با رعایت نکات بهداشتی خبر داد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عنایتی رئیس اداره سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله هفتم آزمون سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارآموزان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی برخی از شهر‌ها و برای حفظ و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آزمون گروه مراقبت و زیبایی و صنایع خودرو و گردشگری در روز شنبه ۶ دی و مابقی گروه‌ها روز پنج شنبه ۴ دی ماه مطابق ساعت مندرج در کارت ورود به جلسه کارآموزان برگزار خواهد شد.

او افزود: نکات بهداشتی برای برگزاری آزمون‌ها به صورت دقیق در تمامی حوزه‌های آزمونی اجرا می‌شود و ضدعفونی و تب سنجی به صورت روزانه از تمامی کارکنان و شرکت کنندگان در آزمون‌ها انجام می‌گیرد.

عنایتی با بیان اینکه نتیجه آزمون از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به آدرس www.portaltvto.com اعلام می‌شود، اظهار داشت: پذیرفته شدگان پس از دریافت نتیجه و بر اساس برنامه زمانبندی شده جهت آزمون عملی معرفی می‌شوند و قبول شدگان نهایی گواهینامه بین المللی مهارت را دریافت می‌کنند.

رئیس اداره سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ضمن تقدیر از روسای مراکز و همکاران مجری برگزاری آزمون، تصریح کرد: شرکت کنندگان در آزمون باید با ماسک وارد شوند و حداکثر مراقبت‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در آزمون‌های سنجش مهارت رعایت نمایند.

اخبار استان اخبار