آخرین اخبار درباره برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفر در وزارت نفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین اخبار درباره برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفر در وزارت نفت

یک مقام ارشد وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی 2500 تن در وزارت نفت و شرکت‌های تابع، گفت: منتفی شدن برگزاری آزمون استخدامی صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون نسخه نهایی شرایط برگزاری آزمون و داوطلبان واجد شرایط تدوین شده و برای تصویب نهایی به دفتر وزیر نفت ارسال شده است، تصریح کرد: همزمان با ارسال نسخه نهایی به دفتر وزیر نفت، نسخه انتشار آگهی استخدام و فراخوان هم برای سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود اگر اتفاق خاصی نیافتد تا اواسط هفته آینده با اخذ مجوز برنامه‌ریزی برای انتشار فراخوان و آگهی استخدام وزارت نفت انجام شود، در پاسخ به این پرسش انرژی نیوز که پیش بینی می‌کنید که زمان اعلام فراخوان و ثبت نام الکترونیکی کی باشد؟ توضیح داد: در شرایط فعلی مشکلی وجود ندارد و صرفا منتظر اخذ تاییدیه و مجوزهای نهایی هستیم و پیش بینی می‌کنیم تا پیش از پایان ماه مبارک رمضان فراخوان منتشر و در نهایت ثبت نام الکترونیکی از داوطلبان واجد شرایط آغاز شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر انرژی نیوز که ثبت نام در سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران انجام خواهد شد؟ بیان کرد: هم اکنون زیرساخت‌ها بر روی سایت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد اما در این باره پیشنهادات به وزیر نفت ارائه می‌شود و در نهایت نظر وزیر نفت اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به احتمال فراوان وزیر نفت با گزینه استفاده از سایت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران موافقت خواهند کرد و برای استفاده از این سامانه هم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مشکل و محدودیتی وجود ندارد، تاکید کرد: هم اکنون شرایط حضور داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی به طور کامل تعریف شده و در زمان تعیین شده به صورت مشروح و کامل با ارائه جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: اگر برای استفاده از سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران به جمع بندی برسیم در مدت زمان کوتاهی این سایت به روزرسانی می‌شود و قابل نمایش خواهد شد.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار