آخرین مهلت جاماندگان ثبت نام آزمون ارشد پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آخرین مهلت جاماندگان ثبت نام آزمون ارشد پزشکی

فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در ۷ خردادماه فراهم شده است و این آخرین مهلت برای جاماندگان این آزمون است.

به گزارش خبرنگار مهر، امکان ثبت نام مجدد در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در ۷ خردادماه به مدت یک روز فراهم شده است و با توجه به تعویق زمان آزمون به تیرماه به داوطلبان توصیه می‌شود که در صورت نیاز به ویرایش فرم ثبت نام در ۷ خرداد اقدام کنند.

ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۳۰ بهمن ۹۷ تا ۱۰ اسفند ۹۷ انجام شد و تاکنون بیش از ۶۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

زمان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ پیش از این قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار شود که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور با تعویق یک ماهه در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار شود.

فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش برای جاماندگان این آزمون در سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ فعال خواهد شد و داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده‌اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی ثبت نام نکرده‌اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار